Islatte in my <3

Nu när jag väl sätter mig för att skriva så är allt som bortblåst. Så blir det alltid för mig. Varför då? Är det meningen att jag ska hålla det för mig själv eller vad är det frågan om? Kommer inte alls ihåg vad jag gjort idag :p
Ja juste! Har hängt fett med Hanni och Simon.
Ungdomsmottagningen, Carlings där vi hittade massor med fina kläder och Simon hittade äntligen en snygg skinnjacka! Meeen, ingen av oss har pengar. Billigast så :D
Sen gick vi ner till badhusparken, satt och pratade vid vattnet, drack islatte (igen) och sen kom en flygfä-svärm och attackerade oss, så vi gick via stråketområdet och kikade för att sedan bege oss mot lägenheten igen.
Där fick jag och Hanni supergod mat som Simon gjort och när Simon Cyklade till jobbet hade jag och Hanni en pratstund innan hon åkte vidare till barnpassandet.
Sen kom jag hem till en tomt ekande lägenhet och sov en stund eftersom jag höll på att få migrän. Jag tänkte att jag skulle hinna på dollar en sväng men ne, tiden går för fort när man läser upprörda idioters fördomar på olika forum. Mycket underhållande!
Nu tänkte jag fli mig iväg på willys och handla frulle. eller om man ska gå till coop forum kanske? Åååh, beslutsångest :)
Men ha det så bra människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Hanni

Jättemysig dag! :D Me löve islatte and me löve you <3

2011-07-22 @ 09:12:22
Postat av: Sara L

Vadå. Finns dollar store i östersund?

2011-07-22 @ 10:06:11
Postat av: Sara L

Vadå. Finns dollar store i östersund?

2011-07-22 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0