En helt vanlig jävla dag +Melisia och Sara

Hej hallå!

Inte sovit så bra inatt, det KAN möjligtvis finnas en anledning. Drömde massor av hemska drömmar och vaknade flera gånger av panikattacker. Uscha vad jag hatar de där drömmarna.

Idag tänkte jag gå hem från Simon och hälsa på där en stund men det regnade och jag hade faktiskt ganska tunga grejer att bära i en påse. Plus att Simon skulle få skjuts till bussen i Nälden så jag tänkte; Äscha, jag åker med dom!

Vi har nyss varit på affärn och handlat grejer till Tacos. Mums! Och Melisia försökte kissa på toaletten. Ooooh, säger alla nu och antecknar febrilt :)


Jag vet att sanningen svider, men du måste inse den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0