Jajamen

Var tog lovet vägen? Det har varit jätteskönt att inte ens tänka på skolan men nu börjar folk skriva på facebook att dom är stressade inför provet och påminner varandra om saker vi ska göra. Varför kan vi inte bara få ha LOV, LEDIGT och SLAPPNA AV någon vecka? Utan att tänka på skolan och allt som måste göras. Alla behöver det, det märks i klassen. Det skulle nog blir lite bättre stämning om alla kom helt utvilade.
Men, det lär ju inte hända i den här överambitiösa klassen.
Simon har bytt tändkablarna på bmwn och nu går den finfint! Vi hittade ingen tändstiftshylsa som passade så han bytte bara kablarna men det verkade vara nog det :)
Igår var vi till Almåsa. Simon och Jon åkte utför men jag väntar lite till med det tills jag är lite fräschare i huvet. Har ingen lust att ligga på sjukhus igen. Men jag åkte dit med deras föräldrar och åt lunch där. Efter det tog jag en powerwalk och sprang tillbaka. Det var skönt. Sen åkte vi till stan och köpte tändkablar och tändstift och 'lite' gotta. När vi kom hem gick vi och la oss (kl 19) och sov till kl 21. Då fikade vi, tittade på Bond-film och spelade ratatooee. Sen tittade vi på american pie och slutligen kl 03 gick vi och lade oss.
Jajamen.. Jo! Vi drog nyss upp en av Simons kompisars bil ur diket. Går ju skitbra med traktor ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0