Simon, 19 eller 9 år?

Igår fyllde Simon år. 19 år är han nu. Nästa gång han fyller år blir han 20. Det är verkligen sant med att ålder bara är en siffra, för han kan väl inte vara 19 än? Eller? Han är ju jättebarnslig! Missförstå mig inte, jag tycker det är hur bra som helst att ha kvar barnasinnet. Faktum är att jag aldrig skulle kunna vara tillsammans med nån som är alltför "vuxen".
Kanske är det så att vissa aldrig blir äldre. Och det tycker jag om! Älskar min Simon <3


Igår åkte vi även till stan och njöt av alla duktiga musiker i gamla tingssalen. Max och Frida var underbara som vanligt. Överallt i salen hördes viskningar; shit va bra dom är, vilken röst!, och massa annat och jag kan inte annat än hålla med. Det kom en och annan tår :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0