Möte på skolan

Äntligen har vi haft möte på skolan och jag får ta studenten med MIN klass! :D Jag får ett betygsdokument istället för ett vanligt fullständigt betyg då vi ska reducera min skolgång. Alltså ta bort kurser helt och sen ta ett år efter gymnasiet för att eventuellt läsa de kurser som behövs för den utbildning jag vill ha på folkhögskola eller komvux.
NAJS tycker jag :) Nu känns det som att det är någon mening att försöka för nu kanske jag orkar och klarar skolan med bra betyg :)



Hanni ringde och det var skönt att få reda på lite vad som händer i klassen och hur det var med folket. Som jag misstänkte är det stressigt och alla vet vad stress gör med människor.. punkt punkt..
Puss på dig frugan!


Försäkte köra zumba men det tjuter och dunkar i örat så fort jag gör uppvärmningen så jag duschar och går och lägger mig istället.
I morgon ska jag vara med på idrotten om örat tillåter. Badminton! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig i skolan älskling! <3

2011-01-19 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0