Jahopp

Varför gör nån så? Vad får dom ut av det? Kanske lite pengar, men det äe ju inte säkert. Nej, jag tror nog dom får ut mer av att klippa sig och skaffa ett jobb.
Muppar.


Nu har jag avreagerat mig lite om den saken, så då kan jag ju fortsätta med att jag som vanligt är sjuk. Har haft feber till och från mest hela dan så nu har jag ju sovit och är inte trött. Plus att jag håller på å få urinvägsinfektion. Kommer bli bra det här i morgon...  eller ja, senare det här dygnet.


Varför kan inte världen bara låta dig vara ifred? Allt verkar hända dig, min vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-12 @ 13:40:44
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Märta

Jag tycker så synd om dig Linnéa, hade ingen aning om att du mår så dåligt! Hoppas verkligen att du blir frisk snart! Vi saknar dig på ensemblen <3

2011-01-12 @ 15:03:28
Postat av: Hanni!

Tänker på dig gumman! Ber om ursäkt för att jag inte har hört av mig. <3

2011-01-12 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0