Bättre idag!

Idag känns det mycket bättre :) Baloo luktar röv i käften så hos mig får han inte ligga men annars är det bra! Tror det är för att jag tog mig i kragen och körde 75 minuters zumba igår :) Hade mycket väl kunnat fortsätta men Simon kom och hämtade mig och jag var riktigt hungrig.  Älskar zumba! Visst bllir jag sjukt irriterad på att dom säger vad man ska göra hela tiden istället för att bara köra på men det kopplar jag bort.
Nu har jag precis ätit rökt fläskfilé och spaghetti. MUMS! Det kan ju oxå höra till att det känns bättre idag. Igår hade jag inget matlust what so ever. Var nog lite tagen efter kräkattacken igår.
Nu ska jag titta på Humor från TV4 :D
Alltid lika kul <3

Kommentarer
Postat av: Sara L

Skönt att du mår bättre. Det va lite som Melisia, hon hade spytt ner hela badrummet på dagis och var blek och hängig på kvällen. Sen nästa dag var det bra igen. Skumt..!



Kram

2011-01-30 @ 21:45:23
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0