Emma Äger Scenen Marklund

Igår var jag på skolan och mådde rätt okej förutom halsen. Men sen när de andra hade historia då jävlar slog huvudvärken till. Uscha. Jag gick till vilrummet (inte vilorummet, som Mildred var noga med) och somnade en stund. Kära nån va skönt det var! Sov i 20 minuter kanske för Simon ringde och väckte mig och det ver tillräckligt!
Jag beskrev just allt vi gjorde i detalj men en liten knapptryckning och allt försvann :'(
Så nu skriver jag bara att jag och Hanni åkte och kollade på stan, sen kom Simon med kababräcern och vi åkte på Daffys. Har aldrig ätit där förut men jävlar vilken god sallad! :D
Sen åkte vi runt och raggade lite, köpte dumleblizzer på max (MUMS) och åkte tillbaka till pc för att titta på Emmas Projektarbete! Madhouse hette föreställningen som innehöll både dans, musik och coola ljuseffekter.
Måste ju bara säga att Emma Marklund ÄGER scenen! Jag förstår inte hur hon gör, hon bara älskar det hon gör och får mig att rysa gång på gång, vad hon än har för dans! Jag hoppas hon fortsätter för hon kommer lyckas inom dansen! Underbart.
Sen åkte vi till Dawes för Simon skulle dansa Hiphop RAW, den mest avancerade och mest krävande hiphopen dom har på Dawes och det såg så kul ut! Jag skulle aldrig få till det där så snyggt som dom gjorde! Simon bara hängde med han :)
När vi kom hem kunde jag inte kontrollera mina ben. Så sjukt jävla läskigt! Dom bara vek sig när jag försökte stå och gå var ju bara att glömma. Med lite hjälp från Simon tog jag mig in så jag kunde dricka vatten. Hade nog ganska hög feber oxå, kändes som så. Nej den var inget trevligt slut på kvällen. Men innan var det hur mysigt som helst! :D

Kommentarer
Postat av: Sara L

Fan vad jag hatar när det blir så. Man blir arrrrggh!

=)

2011-02-05 @ 06:30:28
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0