Tack okände man!

I morse hade jag så ont i huvet så jag låg och skakade i sängen, men eftersom det var audition och jag inte skulle ta mig in till stan senare och jag vill inte svika ensemblen så åkte jag ändå. Det gick bra, halsontet försvann efter ett tag på skolan och jag var bara trött och ont i huvet.

Vi gick på audition och gjorde det vi skulle. Det kunde definitivt gått bättre, men det gick ändå hyfsat. Sen skulle jag vänta på att få sjunga det jag skulle göra själv men det tog så himla lång tid och efter 2 timmar gick jag hem. Tänkte jag skulle gå ner så jag hann med bussen hem men jag hann inte ens över vägen. Jag kände att det började svartna men jag, min dumma gås, fortsatte gå och vips så hade jag svimmat mitt på vägen.

Jag låg nog där i nån minut innan en underbart snäll okänd man kom och väckte mig och kollade så jag var okej. Det var låst till skolan och jag tänkte inte ens på att ringa hampus eller nån annan som jag visste var därinne så jag gick till parkskolan för att få upp värmen lite. Efter ett tag kom ettan och jag åkte till busstorget. Gick och köpte en drickyoghurt och när jag drack den pirrade det i hela kroppen huvet, jag blev mer illamående och kände mig jättekonstig.

Jag åkte hem när bussen äntligen kom och gick upp för backen, vilket tog betydligt längre än det borde och brukar. Men jag kom hem! och då åt jag en macka. Nåt mer vågar jag inte äta nu, då lär det komma upp.



Ja, typ så har dagen sett ut! :D

Kommentarer
Postat av: Sara på jobbet

Men va läskigt. Vilken himla tur att allt gick bra!!!

Tack till den okända mannen.

2011-02-24 @ 09:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0