Myndig på riktigt!

Tack för alla fina gratulationer och kramar och presenter! En rolig dag som snart avslutas med ett bad :)
Jag har fått:
Massa pengar!
Trosor av Hanni
Handkräm
Bodybutter
Superbra läppsmörj
Brun-Utan-Sol
Läppbalsam
Sånhärgrejmansätterpåfoppatoffeln
Och hur mycket goa grattishälsningar och kramar som helst!
Tack så mycket !
1700 kr, parfym, tvålmassa, svinborste och presentkort på Fin InUnder fick jag av Simon Älskling Gunnarsson! Jag blev så glad när jag läste kortet han köpt åt mig;
Det finns 2 sorters människor i världen. De som tycker att du är alldeles fantastisk..
Och så de som inte lärt känna dig ännu!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!
Så himla gulligt :')
Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0