Så mycket bättre

Inatt försökte katten i Kaxås ha ihjäl mig. Hon hoppade upp på bokhyllan som var precis bredvid madrasssen jag sov på och hade jag inte vaknat av att hon rev ner grejer hade den nog tippat över mig. Det hade varit mindre trevilgt.

Sen när jag vaknade satt både mamma och Pär-Anders och åt frukost. Dom skulle egentligen ha varit i kyrkan i ottan men mamma fick nåt astma-liknande anfall inatt så hon inte kunde andas så dom stannade hemma. Kändes väl inte allt för angeläget att åka och sjunga då... Hussa =(
Sen åkte jag till Vaplan och öppnade och gav paket till familjen Gunnarsson och nu sitter jag och skriven på Jons nya dator. Jag vill oxå ha!!! Riktigt snygg är den.
Allt känns lite lättare nu. Tror faktiskt det hjälpte väldigt mycket att vara i kyrkan och be medan Pär-Anders sjöng så vackert så jag blev tårögd. Ja. jag erkänner. Jag ber. Men jag vet inte till vad riktigt. Det känns bara bra att släppa iväg sina bekymmer ibland så får någon annan ta hand om dom. Det känns som att jag får större perspektiv när jag tänker mina tankar som om jag skulle sagt dem högt.
Men ingen annan behöver få reda på vad det är jag ber om och det är så himla skönt.
Nu ska jag testa sova. Hoppas det går lite bättre inatt nu när jag inte kan få några bokhyllor över mig. Hehe
Sov sött allesammans och hoppas inte husen blåser bort inatt nudå. PUSS

Kommentarer
Postat av: Saga

Det är skönt att ha tankar för sig själv och välja om man vill dela dem med någon som inte för dem vidare. Puss underbara flicka!

2011-12-26 @ 10:13:20
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0