Pyssel

Efter en riktigt tuff period med lite sömn och mycket stress och gråt har jag blivit sjuk. Febern blir högre och högre och snart kan jag bara prata i det högre registret, det jag sjungit i den senaste månaden och jättemycket den senaste veckan.
Men, jag är sjukt jävla stolt och glad att min sista luciakonsert med pc-kören också var den bästa jag varit med på! Riktigt bra jobbat gubbar.
Jag och simon gjorde nåt vi aldrig gjort förut. Vi satt på golvet och pysslade tillsammans! Så mysigt =)
Nu är simon och jobbar på Dawes så jag ska pyssla lite innan jag oxå går ner. Jag ska dock inte dansa, då lär jag svimma. Men titta i alla fall. Och hejja på dom andra.
Vet inte vad det här blev för inlägg. Febern fick tala lite men det mesta suddade jag bort så ni inte skulle bli alldeles för förvirrade ;)
PUSS & ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-16 @ 16:34:06
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0