Nya sängkläder

Sov så himla gott i natt. Alldeles nya sängkläder som vi fick i julklapp. Det kan inte finnas nåt som är bättre än att lägga sig i ett svalt rum, i en skön säng med nytvättade sängkläder. Nej, just nu finns det inte mycket som klår det för jag är så himla trött på kvällarna. Inte för att jag degat utan för att jag gjort något under dagen och det känns riktigt bra i kroppen.
Idag följde jag med och köpte in mat och pynt till nyår. Gud vad jag hoppas att det blir bra! Annars tänker jag lägga ner det här med att träffa folk på lite större tillställningar. Är inte sjukligt pepp just nu men som sagt så är det ju oxå kväll. Att jag var på bodypump och efter det flex gör nog inte saken så mycket bättre heller. Jag är glad, men vill bara duscha och gå och lägga mig i de fräscha sängkläderna :)
Nej, det här kommer bli kul! :D
Måste ju berätta att jag nog gjorde den godaste omeletten någonsin när jag kom hem från friskis. Med rökt skinka och riven ost. Mmmmm, gottigott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh älskar känslan av nytvättade sängkläder. Och så nyrakade ben på det, nomnoooom!

Men du, du skrev ju typ igår att du var sjuker. Varför tränar du då???? ;)

puss

2011-12-30 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0