Innedag

Idag är jag trött. Men ändå pigg. Ni vet som det kan vara när man är förkyld. Ganska pigg och får lust att storstäda hela lägenheten men bara man diskar blir man anfådd. Så är det för mig idag. Jag håller på att tvättar och försöker städa bort i lägenheten men när det är tre jobbiga trappor i vanliga fall så är det tre vidriga trappor nu. Det gör så ont i lungorna och jag måste hämta andan efter halva vägen. Ta det inte som att jag klagar eller så.
Jag tycker det är lite kul att det kan vara sån skillnad från ena dagen till den andra. Igår var jag ute och gick över hela stan och till frösön fram och tillbaka. Och idag blir jag anfådd av att diska. Hahaha, skrattretande :)
Men jag är glad! Jag fick äntligen sova ut och ifall det var någon storm i natt oxå märkte jag inte av den. Nu blåser det ute och jag tycker det är så mysigt att vara inne och dricka te och mysa medan det ser kallt och blött ut ute. Att det är gott te gör det hela bara ännu bättre :D Det enda jag behöver göra är att gå till dollar och köpa sköljmedel.
Ha en fin dag alla människovalpar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0