Hemmadag

Efter en vecka med fullproppat schema och mycket stress och gråt vaknade jag mitt i natten av att jag hade migrän. Sån här äcklig när man inte kan gå rakt och det man väl ser är läskigt och konstigt. Sånt som inte finns men syns ändå. Voltaren, vatten och hitta tillbaka till sängen Tur jag har som kan krama Simon när det blir så. Då kändes det lite bättre.
När jag väl somnade om drömde jag skumma drömmar och när klockan ringde i morse hade jag inte mindre migrän. Jag orkade inte kliva upp ur sängen så jag smsade Anna och sa att jag inte kunde komma på sången. Så jag inte får ogiltig frånvaro för att jag inte pallar att kliva upp utan att falla ihop. Vore lite dumt. Ett tag övervägde jag att gå till skolan för att jag inte kunde sjukanmäla mig men sen kom jag på att det nog inte skulle varit mitt smartaste drag här i livet.
Till slut somnade jag om och när jag vaknade var det bättre men inte bra. Så jag klev upp och gjorde varm oboy och åt en macka. Då kändes det bättre men var sjukt trött så jag gick och la mig igen. Sen var migränen borta!
Men jag stannar hemma resten av dagen oxå. Känner att det kan behövas för efter ett sånt migränanfall tar det ett tag innan man blir som folk igen och anstränger jag mig direkt efter kommer den tillbaka. Så idag har jag sovit och tagit det lugnt. Och tittat på damnyouautocorrect-com. Hihi
Hur som helst! Igår hade vi klasskonsert och på kvällen gick det hur jävla bra som helst! Så underbart att allt sätts på plats när man väl står på scen. mmm, love it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0