Dumma helger

Tänkte gå på spinning idag men eftersom det är helg så hann jag inte med bussen. Men men, då blir det Jympa istället! Nu ska jag vila en stund innan jag går till friskis. Det är ganska drygt, men riktigt skönt att gå dit! Hungrig och kissnödig är man när man kommer hem ;)
Jag hade gått ner ett kilo till men jag gissar att det är muskler eftersom jag fasen inte gjort nåt på flera veckor. Och eftersom jag ätit sjukt mycket julmat och julgodis så har jag inte blivit nå smalare, men heller inte större! Så nu ska vi se till att det blir någon ordning på det. Jag gillar muskler. Då kan man äta mycket mer utan att det händer nåt :D Wiiiie, hahaha.
Ja, jag älskar mat. Men jag älskar träning oxå! Så jag får se till att jag tränar och vilar och äter rätt så jag kan fortsätta med det. Så, nu ska jag vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0