Riktig mat är NYTTIGT

Simon är och dansar i suspensoar (!) på ett bröllop på Rödön. Så jag sitter och äter godis, dricker trocadero och tittar runt på internet. Vill göra något med håret men tror nog det skulle räcka med att klippa det så det känns fräschare. Kanske slinga det så det blir blondare igen. "Om jag hade pengar"....
Nu är Simson på väg hem så då ska vi fixa lite tacos. Han är säkert inte så hungrig men det är jag. Och vem säger nej till tacos liksom? Går hyfsat fort att göra, går att göra kalorisnål om man vill det och man är ju så snygg när man äter det! :D Bara bra grejer.
Jag valde att skriva kalorisnål istället för nyttig av den enkla anledningen att mat är inte onyttigt! Inte socker heller! Olika mat innehåller olika mycket energi, men sålänge det inte är genmodifierat, sötningsmedel och annat onaturligt så är det inte onyttigt :) Så det är inte onyttigt med hallonsylt -men den innehåller mycket energi och när man inte gör av med den, det är då man blir tjockis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0