Skula imorgon. Mjih!

Jajamen. Har nästan inte varit sjuk på hela sommaren och igår hade jag ont i halsen och idag inte alls bra. Blir ingen dans för mig ikväll som det ser ut. Massa te och varma gosiga kläder och glass och apelsin låter som en bättre idé :)



Blä, imorgon börjar skolan. Kul tt träffa kompisar men ett helvete att träffa alla förbannade lärare som ska lägga sig i allt och störa de få gånger jag inte tänker på skolan. Nej usch, hur underbara klasskompisar jag än har så förstör lararna det alltid. Låt mig vara för EN dag? Tack.

Nej nu ska jag koka te och äta äpple.
Farväl människovalpar! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller tummarna för att du ska bli frisk!



puss

2011-08-30 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0