Sjukhus, check!

Nu så har jag kommit hem från sjukhuset. Nu hör jag officiellt inte till barn längre. Lite tragiskt men samtidigt hade jag inte tänkt att behöva åka in på sjukan nå mer så det spelar inte så stor roll ;) Det låter väl som en bra grej?
Och just det, INGEN TUMÖR! Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihii!
Träningsvärk i alla muskler i hela kroppen idag. Älskar det! :D Ikväll är det Ragga och House som står på schemat. Idag, jogga i det fina vädret och laga mat till min fästman kanske? Hahaha, fästman, fett fult ord ju...
Ne men nu ska jag fira INGEBTUMÖRen med vatten.
Ha det gött mina kära människovalpar! <3

Kommentarer
Postat av: Sara L

<3

sånt gillar vi =)

2011-08-25 @ 09:40:17
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0