Disco, disco good, good

Nu sitte jag och äter banan och macka och dricker mjölk. JÄVLAR vilken rolig danslektion! Det var svårt, snabbt, svettigt, jobbigt och så jävla roligt! Precis som en danslektion ska vara :) HIHI!
Jon kom hit igår kväll och var här till nyss. Han följde med och dansade innan han skulle på cykelträning. Han kämpade på bra tyckte jag! Men han tyckte det var svårt. Och det var ju inte sååå konstigt, för efteråt pratade jag med Cazandra och hon berättade att det var Lovisas gamla tävlingsdans! Och nivån på Dawes disco är väldigt hög såatt... det var ganska svårt ;) Och det gick snabbt som bara den! Kulkul :)
Nu ska jag titta på How i met your mother och vila lite innan jag ska iväg på jazz kl 19.30. Igår var det mellan/avancerad och det var najs :D
Ha det bra människovalpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0