Bara ett aj idag

Idag är det bättre, men inte bra. Det var bra i morse men det kanske inte var mitt smartasre drag i livet att börja diska och plocka ihop så fort jag vaknade. Så nu gör det ont igen, fast inte alls som igår, gudskelov!

Ni som är i akut behov av att veta varför jag har ont får fråga mig själv, antingen face to face, mail, sms eller teleplingen. Jag har väl ingen lust att springa med djungeltelegrafen och skryta om det :)


Vi åkte hem idag, jag och pojken min. Det var som att stiga in på ett äldreboende. En doft av fem dagar outbytta trosor och äldre herre slog emot en när vi klev på bussen.
Jag hoppade av i Krokom för mamma var där. Vi gick på Frasses, åkte till Matteus och var där en stund innan vi åkte vidare för att hämta ut mammas nya körkort (så det står rätt namn) och vidare till Garden. Vi tänkte hälsa på Jenny men hon var inte där så vi kollade på blommor och gjorde perversa assosiationer till kaktusar och sånt. sist men inte minst åkte vi till Nälden och hämtade ut paket på Ica innan vi åkte hem.


Ganska mycket för en dag som skulle bli så händelsefattig som möjligt. I like it :)
Nu ska jag äta upp piggelinen som mor min kom med :D


Puss och klem på er människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Sara L

Äter du upp Melisias glassar??? vilken stil, vad tror du hon säger om det? =)

2011-08-11 @ 10:22:22
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0