ao

Jag som hade kommit igång värsta bra med träningen... Nu har jag bara legat och tjockat mig sen i tisdags. Får lite dåligt samvete men samtidigt så är idag första dagen sen tisdags jag har kunnat röra mig utan att det krampar och nu har jag feber och konstig, hemsk hosta istället. Så vi säger att det är helt okej. Men. Det är så himla underbart att köra slut på sig så svetten dryper till skön musik tillsammans med andra. Och det är väl där mitt problem ligger. Visst, friskis och svettis är riktigt billigt och har pass jag lätt skulle kunna joina. Men även fast det är billigt så är det mycket pengar att lägga ut på en gång. Jag ska höra om man kan dela upp det på två månader eller nåt :)



Ja, nu vet ni precis vad som rör sig i mitt lilla huvud.

Ha det bra människovalpar!



Och krya på dig Hanni <3

Kommentarer
Postat av: hanni

Tack älsk! Idag har jag faktiskt städat hela huset, men tyvärr har ryggen blivit lidande för de känner jag nu... Men det blir nog bättre ska du se!

Jag vill att du ska bli frisk så vi får umgås!

Och om du ska börja på friskis och svettis vill jag också joina om det är okej med dig? :)



Ha det bra min älskade fru!

Pusshej

2011-08-12 @ 17:12:26
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0