Spenjorita!

Igår gick jag hem från Simon, fick skjuts till Krokom för att klippa mig och åkte vidare till stan för att träffa världens bästa Hanna! Det var så himla längesen vi träffades bara vi två och det var så skönt! Vi åt middag på Eastern för dom hade nå special price på buffé och fyla små lättel inkl. flitelad banan med glaa :) GOTT var det och MÄTT blev vi!

Sen gick vi på staoa en stund innan ma for te Krokom för å kika på Spotlight!! Heh, jag som inte alltför ofta tittar på affischerna var säker på att det var på Nyheden som det var gångerna innan men när vi inte hittade någon öppen dörr ringde jag Jon som sa att det var på krokomshallen. Så vi gick till badhuset och jag tyckte inte det kändes rätt och hjärnkontoret jobbade på högvarv för att ens komma på vad fasen Krokomshallen är! Tänkte på Jämtkrafthallen men nej, den var det inte så tillslut ringde jag Jon igen och frågade var fan Krokomshallen var och i samma stund jag frågade kom jag på att det är ju på Kvarnback!

Det var bara för oss att hurta iväg då! När vi nästan var framme kom Jon och Linus och plockade upp oss. Men jävlar va fort vi hade gått! Vi gick på 12 minuter :D Bra gjort:)

Dom var så duktiga, allihop! Och vinnarna var Martina och Madde, tvåa kom Sleeping Awake! Najs :)


Nej, nu ska jag gå och lägga mig igen. Blir så trött av allergin!

Ha det bra människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Hanni!

Det var en supermys kväll! Det gör vi om snart tycker jag! :D <3

2011-05-01 @ 14:41:33
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0