Skärtorsdag

Idag har jag varit sjukt jävla nervös. Varför? Jo, jag skulle sjunga i kyrkan. Själv. Fullsatt kyrka och musikgenier som märker varenda liten ton och speciellt de jag tar fel.
Så var det ingen annanstans än i mitt huvud. När klockan slog 19 var det Simon, Jon, två tanter och fyra konfirmander där. Resten jobbade. Räknade ut att det var 8 som tittade och 7 som jobbade. Ha ha.
Men det gick bra! Skitbra, över förväntan faktiskt! Väääärldens tupp på sista versen i Håll mitt hjärta men det var nog det enda oxå!
"Det är ju påsk" sa mamma om "påsk"-tuppen, hihihi :)
Efter det åkte jag, Simon och Jon till staden för simon skulle dansa. När jag kunde slappna av kände jag hur hungrig jag faktiskt var så jag  och Jonen gick på restaurang Gyllene Måsen. Trevligt.
Vi gick tillbaka och tittade när dom gick igenom hur dansen skulle läggas upp. SKITKOOLT kommer det bli :)
Och som avslutning måste jag säga att min älskling Simon Gunnarsson är så JÄVLA GRYMT BRA PÅ ATT DANSA!! Puss på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0