svamp

Det har ju hänt en hel del i helgen men min käre mor tog med sig datorn till föling så jag har inte kunnat skriva.
I fredags var jag, simon, hanna, hampus och sara på toystory 3! Hur kul som helst, och coolt med 3d :)
När vi hade åkt hem och jag hade släppt på trycket åkte vi till mörsil där jag köpte en kissemiss till teus, pruppen :)
I lördags hade hanna och frida försökt få tag på mig på alla möjliga sätt och när jag såg det och ringde, fick jag reda på att det var tacokväll hos frida! Hihihi, kära hjärtanes va roligt det var, med bäbisbajsköttfärs, skumt grönt vatten med kaffe, chilipulver, marschmallows och diverse annat samt rosa sweetchili :)
Hade jag vetat hur, hade jag lagt upp bilder men ni får nöja er med detta :)
Nu ska jag vara lite social med frida och frida :)
pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Sara L

mmm, vilken "god" Tacos ni verkar ha ätit. =)

JA, lite bilder vore ju roligt.. =)



Puss saknar dig systeryster... Sköt om dig!

2010-09-06 @ 21:43:32
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Simon

asså jag då? var jag inte me på toy story?

2010-09-07 @ 16:45:53
Postat av: Anonym

Men gud! Jag var helt säker på att jag skrev dig, Felåt! <3

2010-09-07 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0