skaka rompaa!

ÄNTLIGEN har jag kommit på vad det var som saknades i mitt liv. DANS!!!!

I morse på bussen när vi precis hade åkt förbi Lugnvik och "what a wonderful world" (en houselåt) dök upp i lurarna kunde jag inte göra annat än att le! Jag ville bara ställa mig upp och dansa loss! Har inte dansat riktigt på flera år så jag smsade Gabby och frågade när feminine vibe var och att det var ikväll var ju helt underbart!
För det första var det mycket folk, men ändå WAY mycket mer plats på dancehall än jag någonsin varit med om på dawes. Och satan i gatan vilken ljudanläggning! Åååh, så fort hon satte på musiken var jag så pepp på att bli riktigt svettig. Och svettig blev jag! Shit pommes.. Bland annat skulle vi sträcka ut armarna rakt ut, pumpa med händerna i takt med musiken, hoppa göra små cirklar och aldrig sänka armarna i en hel låt. Jag kunde inte lyfta armarna sen.. Underbart!! :D

Nu ska jag njuta av laktonfri mjölk och vila i Fridas gosiga kläder innan jag duschar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhh, grrrr. Jag vill ha tillbaka dom riktigt svettiga så kan jag mysa i dom jag med! <3

haha!

2010-09-02 @ 22:22:28
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0