Hängpattemassage, fika och ett ovanligt glatt humör!

Så kan  man sammanfatta dagen, som började med en virrig lärare, en skräckupplevelse med en häftapparat, Japansk energi massage den virriga läraren beskrev som ljudet av någon som springer, som har hängpattar. Sen en extremt saltad grönsaksmoussaka till lunch, väldigt vacker, känslosam uppsjungning av låten jag ska sjunga på domus v.41 nångång, Still the one med Shania Twain, inför Hampus, Sara och Ronja i m6 (funderar nästan på att köra den på domus). Vidare var jag hur pepp som helst på toppform och kände att jag gjorde mitt allra bästa (har ökat benpressen till 120 kg) och efter det gick jag och sara på stan i regnet, fikade på törners och hade det mysigt :)
En RIKTIGT bra dag alltså, och jag tror jag kommer få en aning träningsvärk i ryggen, i muskler jag inte visste jag hade ;)
Fast jag saknar Hanni!! <3 Nu får det onda gå över för dig! :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ojsan då måste jag ju va hemma från Stockholm den veckan. Det där med massagen fattade jag inte :S

2010-09-24 @ 20:44:43
Postat av: Hanni!

Gumman! <3

2010-09-25 @ 15:31:37
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0