Emo vs fjortisar

Sitter framför datorn, tittar på idol och ser ut som en panda.

Var hos caroline med hanna och sara för att göra en kortfilm. Vi sminkade oss, fixade håret och jag lånade carolines kjol, ett linne och en korsett. Även att jag kunde ha hennes kläder, hon som är lika stor som ett av mina ben. Hur som helst! Vi fixade oss, men på HELT olika sätt :) Jag och bengt gjorde oss überemo och hanna och sara blev überfjårts. Hihi, det var så roligt, emosarna skrämde fjortisarna :)

Begåvad som jag är, blev det lite bråttom när jag skulle från frida igår och när jag hade sprungit och gjort några kullerbyttor efter vägen och dansat och åkt hela vägen hem, upptäckte jag att jag rullat ifrån min lilla väska med busskort, nycklar och allt. Så med en mage som var sugen på havregrynsgröt med hallonsylt och en kropp och ansikte som inte hade mått dåligt av att tvättas fick jag och simon bege oss hem till honom.

Det var det jag hade att säga! och att jag fattar verkligen inte hur man lägger upp bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0