bajs

är nog det enda sättet att beskriva hur jag mår. Och kanske som att vara i en evig karusell. Börjar bli skakig eftersom jag inte får i mig nåt. Kanske glass funkar? :)
Det kliar i halsen, gör ont när jag sväljer, näsan rinner och jag har ont i huvet och öronen. Det kliar i dom oxå.

Jag var ganska pepp på att köra konditionstestet idag men när jag vaknade i morse ville jag bara dra täcket över huvet och fortsätta sova, som jag alltid ville förra terminen. Då ville jag bara sova hela tiden och hade ständigt ont i huvet. Men häromdan sa jag: Jag känner mig nästan frisk! För jag orkar gå en hel dag utan att dö när jag kommer hem :) Jag orkar inte riktigt som förut men jag är gladalinnéa igen! Tack vare att jag orkar gå ut och gå och dansa igen. Jag tror inte jag skulle klara mig så mycket längre utan att dansa.

Ne nu måste jag dricka vatten. Hoppas på skola i morgon men just nu verkar det inte så.

Adjö <3

Kommentarer
Postat av: Sara L

Nyponsoppa och glass..! En självklarhet när man mår så.

2010-09-08 @ 21:50:02
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0