Svett på tummen

Nu är jag klar med historian, eller ja, jag ska renskriva i morgon för vi har inte word här.
Det gick hur bra som helst på dansen, kände mig riktigt smidig för en gångs skull på 10-dans. Brukar alltid känna mig som en 200 kg stor äcklig fettklump men idag då jävlar! HIIHI På slutet skulle vi dansa vals, och den som tror det är nån slappardans borde testa den med Ann-Ki. DAMN va svettigt. Och i vals ska tjejen hålla vänster tumme i killens armhåla. Nomnom...
Sen är mamma hemma! Och med det är allt i sin ordning :)

Det är så mycket bättre i huvet, ryggen och benen nu, men jag lär nog ha en aning träningsvärk i högra rumpan i måra :)

Jag har inte så mycket mer att säga annat än att jag ska duscha och WIIIIIE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0