Rubrik

Fick panikångestattack så nu är jag röd i ögonen och det svider både när jag tittar och blundar.
Ja, vad gör man? jag kommer faila helt på historiaprovet för jag suger på allt som har med rom och sån där skit att göra. KuHi bajset vet jag inte heller hur jag ska göra. Just nu vill jag bara sova bort det här.
Funderar även på att hoppa av musik. Ingen fattar ju att huvet inte pallar att både vara alert i skolan och sen göra äckelläxor som tar sjukt länge att göra och som läggs på hög för att sedan inte komma ihåg dom och sen bli sönderstressad när lärarna frågar efter dom.
Det var inte det här jag trodde jag valde när jag valde musik.

Kommentarer
Postat av: hampus

<3

2010-10-26 @ 20:37:45
Postat av: Anonym

Fan vad jag skulle sakna dig om du hoppar av :/ <3



Men jag förstår verkligen vad du menar ..

2010-10-26 @ 21:04:50
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Hanna

Förstår också vad du menar! Känner ju samma sak jag, men jag tycker vi ska peppa varandra och fortsätta gå musik i alla fall! DEt är skitjobbigt ibland och väldigt tråkigt många gånger men det är inte värt att hoppa av! Kämpa på hjärtat, du är jätteduktig och jag är stolt över att få ha en sån underbar vän som dig! Skulle sakna ihjäl mig om du försvann från klassen! <3<3<3

2010-10-27 @ 17:38:15
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Sara L

KRAM KRAM KRAM KRAM

2010-10-27 @ 20:04:49
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0