R1, R46 och R71

Tre små flaskor som ska ta bort inflammationen i rumpmuskeln, smärtan i benen, ländryggen och huvet ska försvinna. Enligt Kjell. Och jag tror faktiskt på det. alltid när jag sitter med benen nedåt spänner jag mig för det gör ont. Sen gör det ont för att jag har spänt mig och när jag har slappnat av en stund gör det ont så jag spänner mig osv, osv.

Dessa tre flaskor kostade 130 kr st, så det blev till att punga ut 390 spänn. Men det är ju nån vitaminkur jag skulle ta för magen och den kostade 300 den med. Men så mycket pangar hade jag inte, så jag tog det jag tyckte kändes viktigast. Visst, det är ju inte så kul om man inte tar upp näringen i maten, men det kan vänta några dagar. Och så fort jag får peningan ska jag gå och köpa det.
Sen får ju jag lite bättre samvete av att ta något naturligt än att konservera mig med piller. Och piller för biverkningarna. :)

Nu ska jag och Simon bada och sen sova! Längtar efter sängen nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0