Pizzakväll! :D

Både igår och idag har jag kämpat med örtarbetet. Så himla mycket svåra ord som jag vill få rättstavat, perfektionist som jag är. vi hade ingen toppform idag så jag slutade 10.55 men likförbannat satt jag och skrev på datorn till 14.50... känns bra att vara klar med skiten i alla fall!

NU är jag med bästa hanna och bästa hampus. Vi lyssnar på musik, Hampus gör pizza, Hanna hackar banan och jag gör nåt annat i Hampus pyjamasbyxor :) som förövrigt är väldigt sköna! Han har tydligen herpes och brukar gå naken i dom, sa han nu, men! Vad gör man när de sitter i mjukisar?

Nu ska vi äta pizza och mysa ner oss framför tvn som kommer visa Remember Me! Wiiie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0