Piller, kvicksilver och djungelvrål

Ja, piller, pulver, droppar med alkohol, kvicksilver och aluminium, vatten, banan, fläskfilé med pommes frites och bearnaisesås, coca cola och djungelvrål. Fin blandning för magen :)

Igår var jag, Hanna, Sara och Hampus på Wedemarks och fikade och pratade. Det var supermysigt! Synd bara att jag var så trött efter bodypump på toppform och att alla skulle åka hem. MEN! Det var kul att göra något en fredag, om så bara en liten stund :)
Innan vi åkte dit skulle jag köpa resten av homeopat-grejerna som jag inte hade råd med förra gången. Då vi kom dit hade hon lunch i 10 minuter till så vi gick in på lindex en stund och vad är det första jag ser? En tröja som var så vacker att jag trodde jag skulle dö. Jag blev förälskad helt enkelt. Hoppas den finns kvar så jag kan köpa den när jag har pengar! :)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

HIHI köp den i morgon!

2010-10-18 @ 14:05:36
Postat av: Hanna

Saknade dig idag ( måndag ) gumman! <3<3<3

2010-10-18 @ 17:19:41
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Sara L (från mobilen)

Tack för dina fina ord syster. Ibland glömmer man hur stor och vis du blivit. :l

Hoppas dina kuckelimuck-piller hjälper dig.

Kram

2010-10-19 @ 17:28:47
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0