Nä nu jävlar

Nu är jag branog leds på allt vad huvudvärk och smärtstillande heter. Jag orkar faktiskt inte mer.

Förra läsåret gick jag till skolan de gåner jag kände att jag hade kraft till det, trots sjukt ont i huvet, trött och feber var och varannan dag. Dessutom var jag riktigt deprimerad sedan två år tillbaka, sen den första operationen.
Depressionen blev bättre när jag kom till ESMK09 som ju är världens bästa klass. Där känner jag mig accepterad som jag är, älskad för den jag är och jag vågar vara mig själv. Allt annat än mina tidigare erfarenheter, alltså. Självklart finns det undantag även där, men jag känner mig ändå tryggare i den här klassen än i någon annan tidigare. Och jag har ALDRIG förut skrattat så mycket som jag gör nu :)

Iaf, jag fattar inte hur jag orkade gå på skolan så ofta som jag faktiskt gjorde då det var lättare att räkna de dagar, eller rättare sagt stunder, jag inte hade ont i huvudet.

Det gick ett tag utan att jag hade ont i huvet, men sen hittade basiluskerna även mig, och jag blev sjuk. Sen dess har jag varit sjuk till och från och konstant ont i huvet.

Ibland går det över om jag rör mig. Så jag åkte på dansen igår och tog det väldigt lugnt. Men det blev värre och i morse kändes det som att nån hade klubbat ner mig och lyset gjorde så att det brände och ilade på samma gång.

Hur som haver, jag berättade för marina att jag hade svimmat i går morse och varit borta i över 10 minuter. Då sa hon att jag borde ringa en snubbe som heter Kjell. Han frågar efter personnumret och sen "ser" han vad man varit med om och vilka krämpor man har, samt vad man kan göra åt det.

Jag är öppen för sånt och tycker det är häftigt att det finns folk som har den gåvan, så jag ska prova ikväll :)
Det bästa är ju att han inte tar betalt, att det bara är vanligt nummer man ringer till. Bara det säger ju en del om att han inte gör det för pengarnas skull. Han hade tydligen ett vanligt jobb och har telefonen öppen mellan 21.00 och 22.00.

Det kan knappast bli värre av det iaf!

Och en puss till Frida Vallinder som ljusade upp min dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men PUSS PÅ DIG MED! <3



Och jag hoppas innerligt att du mår bättre snart, såpass att du orkar komma och kramas iallafall :)



Puss igen!

2010-10-05 @ 15:53:55
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0