Trött och lycklig!

Första degen på ensembleturnén var underbar! Det är verkligen det här jag vill hålla på med, musikal alltså. Jag är så lycklig på scenen och det finns inget viktigare än att ha kul just då.

Först åkte vi till Kälarne och där hade dom en jättefin scen och en ridå där uppe som det stod Grease på. Passande, då musikalensemblen körde ett greasetema :)
När vi gick av scenen kom det en tjej och frågade efter våra autografer :') Så vi skrev på en hel del papper och en och annan arm innan vi åkte vidare till Gällö. Hampus fick en liten groupie efter sig, Tiffany. 
När vi kom fram dit, blev vi exhalterad över att det tom fanns en icaaffär där i hålan och vi lastade ur mickar och instrument, riggade upp dem och kollade så de lät. Därmed började nerverna spöka och efter lite surr och peppande gick vi ut och körde gärnet. Åååh, det är så underbart! Jag älskar det <3

Och min älskling Hanni har börjat släppa loss och ha kul på scenen och hon är så jävla bra! <3


Kommentarer
Postat av: Hanni!

Nämen tack min underbara fru! Du är också otroligt jävla bra! Skönt att höra att det är så roligt med musikal, det passar dig verkligen! Syns imorgon <3

2010-11-10 @ 19:23:54
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0