Mensvärk och migrän...

...är ingen rolig kombination kan jag ju säga! o.O

Jag har tänkt mer och mer på att gå artist- eller musikallinjen på högskola. Eller varför inte båda! :D HIHI

Saknar skolan (faktiskt) men när det första jag gör på morgonen är att spy känns det inte så lockande att gå till skolan. Och nej, jag är inte gravid. Jag vaknade med fruktansvärd migrän och visste inte om jag skulle hinna kissa innan jag spydde och vice versa.

Nej, det var inget vidare. Det är bättre nu och hoppas på att få vakna utan huvudvärk i morgon så jag kan gå på skolan och göra syntestet till körkort! Så jag får övningsköra nångång :)
Saknar så många och ingen nämnd, ingen glömd kör jag på! Ni vet nog vilka ni är ändå!
puss&kram
/Linnéa

Melisia:

Kommentarer
Postat av: Sara L

=( Usch för migrän. Vad tar du mot det? Själv tycker jag eéze är bäst. Hoppas du får gå till skolan så du får lite social tid också =)



Låter roligt att du vill gå högskola, det är bra med mål här i livet.



Rolig bild på lillstumpan,i den vinkeln fick hon gigantiska ögon och långt huvud =)Hon ville väll låna kameran förstås.



Kram

2010-11-18 @ 18:05:49
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Hanni!

Tänker på dig vännen! Hoppas du blir bättre snart! Du missar ingenting viktigt på skolan i alla fall! Håller bara på med tråkiga saker på varje lektion tror jag så du behöver INTE längta efter nå lektioner iaf! Men oss får du gärna längta efter för vi längtar efter dig! <3

2010-11-18 @ 18:24:47
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0