Latinokväll!

Jag och Simon tog med oss Marina på latinokväll i lördags! 18-årsgräns med jag tog mig in ändå och hade hur kul som helst!
Nästan direkt när vi hade kommit dit och dansat lite blev jag uppbjuden av en snubbe som var i 20-årsåldern. Han började dansa sin påhittade dans, det var allt annat än salsa iaf, och började ragga. "Va kol att jag traffade dej har po dansgålvet, do ar vackär, du värkar so glad, do strålar" och massa annat. Han drog han med mig ut en stund, skönt för öronen då musiken var på tok för hög för den lilla lokalen, men han försökte hångla trots att jag sa att jag hade pojkvän.
Jag gick in, han följde efter, jag tog med Simon och Marina upp för att dansa, han följde med. Som tur var kom Jacques och räddade mig lite snyggt genom att dansa sexysexy mellan mig och honom. Sen när vi skulle dricka vatten följde han efter och ville ha ut mig på dansgolvet igen. Då blev simon min räddning och jag hånglade med han. Men fattar han den vinken då? NEJ! Han står likförbannat och vinkar ut mig. BLÄ för såna :)
Men sen var det bara roligt! Danselidans med duktigt och trevligt folk och ingen blev såhär stupfull som dom blir på svenska fester! NAJS! :D
Nu pruppar Jon i takt med musiken. Naturbegåvning. Eloge till han :)

Kommentarer
Postat av: Sara L

=) Det är jobbigt att vara snygg.!

2010-11-23 @ 19:41:31
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Hanni!

Hahahahaha vilken konstig snubbe!

Och Jon vet vi ju är en klass för sig, men vi älskar honom ändå!!!! :D



Puss gumman!

2010-11-24 @ 17:53:40
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Inte konstigt du blev sjuk! du fick väl nån särskild bacill av det tvåbenta krypet :S

2010-12-02 @ 01:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0