amen

Fattar inte hur folk bara kan veta när man ska ställa sig upp i kyrkan, vad prällen ska säga och vad församlingen ska säga eller när man ska säga "amen". Vet inte varför jag skriver det nu, men det är något jag tänker på.

Mens + halsfluss + magsjuka. K U L ! Nej, inte så kul. Men nu så ska det väl för fasen bli bra nångång!

Ja, jag har ju missat så in i helvete mcket på dansen så jag får skuldkänslor. Varför vet jag inte men det känns som Tesen tcker att det är mitt eget fel att jag är sjuk... Eller ännu värre, att jag inte vill gå dit. Men men, what to do, Kan ju inte gå dit och spy ner dom direkt... och faktum är att jag vill inget hellre än att dansa. Men det känns samtidigt lite meningslöst att dansa i östersund när jag sett hur jävla bra dom utvecklas i större städer. Och jag vill inte ha en koreografi att träna på, jag vill lära mig teknik och bli stark och smidig genom dansen. När vi hade Markus blev jag det, men då var det fortfarande fokus på koreografin.
 
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sara L

Blomstrand?

2010-05-06 @ 14:52:02
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, Blomstrand

2010-05-06 @ 17:38:17
Postat av: Sara L

är hon en sån bitch?

2010-05-06 @ 21:24:14
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nej jag vet inte :P

2010-05-07 @ 09:18:14
Postat av: Kerstin

Jo men det där med kyrkoritualerna kan jag utantill, har ju praktiserat hela livet. Man följer en agenda och där finns en stjärna som talar om när man ska stå upp. Ibland står det samma i psalmen tex i lovpsalmerna i början av psalmboken, då ska man oxå stå upp. Faktiskt är det kyrkvärden längst fram i kyrkan som ska visa, så församlingen härmar honom/henne. Lätt som en plätt!

2010-05-10 @ 16:28:39
Postat av: Kerstin

HAHAHA nu fick jag lära mig nåt oxå. när jag tryckte på stjärnan (*)för att visa hur den ser ut så blev texten fet. HAHA jag undrade just hur man gjorde, 300 år sen jag gick datakurs ;)

2010-05-10 @ 16:33:00
Postat av: Sara L

hahaha. mamma, ja det är ofta så man lär sig, av misstag =) detta var ju ett roligt och bra misstag dock.

2010-05-10 @ 19:35:10
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Sara L

men uppdatera lite... =)

2010-05-12 @ 22:42:43
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0