Tisdag=varuleverans

Aldrig trodde jag att jag skulle säga detta, men att jobba i butik är fysiskt ansträngande. Förut har jag tänkt att de bara står i kassan och pillar lite vid läsken. MEN så fel jag hade där! Alla varor man kan tänka sig kommer på tisdagar och då är det full rulle hela tiden. Jag prickade av en stor fel pall med drickor av alla de slag och fyllde på i kylarna ute i butiken. Resten radde jag upp på lagret. Hur som helst så tog det halva arbetsdagen, och då fick jag ändå hjälp med flera backar. Och tungt var det, men då får jag ju muskler iaf ;) HEHEHE

Jag fick sortera och pricka av tobak och jag fatta iiingenting... :p Fanns ju hur många konstiga sorter som helst och rund smak, med och utan filter och menthol och inte och 19st och 20 och 25-pack och herreGU va mycket man skulle tänka på! Men dom tyckte det var bra att jag inte fattade :)

Jag har redan fått värsta benmusklerna :D Undra hur det blir efter tre veckor då ;D
Och Berit går som ett spjut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0