jahopp

Ja, nu glömde ja bort vad jag tänkte skriva... BLÄ

Men jag kan ju  berätta att det var roligt i estockholmo och att Melisia verkligen tycker om att bada :)

Gu va trött jag är, och det är nog den dumma filmens fel. Det var nån läskig på ettan och töntig som jag är har jag ingen större lust att ligga och fantisera om gubbarna och djävulen som kommer och kväver mig. Nej tack, jag sitter uppe ett tag till och kollar på nåt program om hur dom tror schitzofreni uppstår. Ganska intressant att det oftast händer i puberteten..

Jo, i förrgår åkte jag till Madde för att fira hennes 18årsdag i efterskott. Fick äntligen träffa Mi och Jennifer oxå :) Längesen sist. Vi åt tacos och surrade om allt möjligt och sen tittade vi på prinsessan och grodan. Fast det var bara Madde som såg hela filmen, vi andra somnade i en hög i soffan ;) Så gick vi och la oss.
Jag och Mi sov i Maddes föräldrars rum och hennes mamma hade glömt mobilen dr så vi blev väckta av larmet kl 4.30. Haha, innan vi fattade vad det var! När vi fått av larmet somnade vi om och vaknade kl 8.30. Jag hade hemsk huvudvärk som höll i sig hela dan och jag har fortfarande ont men absolut inte lika mycket. Lite läskigt är det men aja, det läser sig!

Nu ska jag lägga mig och läsa en braig bok jag fick låna av Sara, "Snälla pappa, nej" heter den.

Kommentarer
Postat av: Sara L

Ja, jag hörde om din läskiga huvudvärk. Hoppas du slipper fler sånna dagar. =(

ha de bra

puss

2010-07-18 @ 17:29:22
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jaa, verkligen! huga.. Men jag överlevde ju dem oxå :D

2010-07-18 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0