Första dagen avklarad

Det var ganska roligt på statoil. Arbetsuppgifterna var lätta och trevlig personal :) Sommarjobbare får väl inte de roligaste uppgifterna men det är skitsamma bara jag trivs. Tyysche je da ;) MEN! jag glömde lunchen så jag trodde jag skulle stupa på cykeln på väg hem. Men nu har jag ätit och badat (för kall av regnet var jag) och funderar på att sova en skvätt.

En sak till, äntligen har jag en cykel som går som den ska och inte låter konstigt :D Tack mammi :) Så nu kan jag cykla till och från ytterån utan problem! :D
Berit heter hon <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilket vackert namn! <3

2010-07-26 @ 19:12:33
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Sara L

=) Va bra att du trivs, det är ju A och O. Bara du inte svimmar på cykeln när du är på väg hem...

2010-07-27 @ 06:39:57
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Måste hitta nåt namn till min hoj oxå. Vad tysche du hu ske hejt?

2010-07-27 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0