Aj, aj

Är i Vällingby hos syster Sara och är barnvakt åt Melisia. Men efter en och en halv dag känns det att huvet inte är som det ska. Jag är så trött så jag skakar och har ont i huvet. Gaaah, vet inte vad jag ska göra. Dricker ju vatten som en kamel men det är ju inte så roligt att springa på toa en gång i kvarten heller, speciellt inte när Melisia går på upptäcksfärd i kattlådan.

Nu sover hon med far sin, och det är skönt att jag inte behöver få henne att somna iaf :)

Haha, i onsdags, när jag skulle hit, var jag lite tveksam till om jag skulle orka ta hand om henne från kl 7 till 18 med motiveringen att "jag har ju inte alla hästar hemma". Det tyckte mamma var jätteroligt och satt och skrattade och efter en stund sa hon "en och annan åsna kanske, hihihihi".
Haha, höga tankar min mor har om mig ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spelar ingen roll hur många eller få hästar du har hemma. Du är en underbar vän och jag älskar dig med eller utan hästar! ;) Hoppas ditt huvud har blivit bättre! Och snart är det Augusti!!!! <3

2010-07-10 @ 11:35:14
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ha ha nä jag har ju aldrig hört nån använda det uttrycket om sig själv. Bra att kunna skoja om det. När kommer du hem då?

2010-07-10 @ 21:59:30
Postat av: Kerstin

HAHA nä jag har aldrig hört nån använda uttrycket om sig själv. Bra att kunna skoja om det. När kommer du hem????

2010-07-10 @ 22:02:05
Postat av: Sara L

Haha. Hon kommer ALDRIG hem. MoHAHAHAHHAHAHAHAH...

2010-07-11 @ 06:00:28
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Kerstin

HA HA skitkul SARA! då kanske jag åker ner då ;)

2010-07-12 @ 08:44:20
Postat av: Sara L

JAAAA.! Kom hit!!!!!

2010-07-12 @ 16:01:41
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0