Gaaah och YAY!

FIck ett trevligt litet mail från en lärare att om jag inte är med på alla körrep den här vecken får jag inte vara med på lucia. Fel att höra om jag kan sångerna först?! Jag är jävligt snabblärd när det gäller musik, jag kan läsa och sjunga efter noter och de flesta sånger kan jag som rinnande parasitvatten från förra året. Bläää. Dom har ju haft parasiten själv till och med. Dock inte så här länge...

Ja, över till YAY-biten!
För ett tag sen köpte jag en julklapp till min käre broder men när vi kom hem var den spårlöst försvunnen och jag fick panik då det är ganska mycket pengar för mig. Hur som helst. När jag åker med bussen hem efter middag på stan med älsklingspojken ser jag att det ligger en vit påse på "hatthyllan" i bussen. Den är vit och har samma handtag som Åhlens-påsarna. Jag tänker "men ofta den skulle komma tillbaka så där?!" men samtidigt hade jag ju inget att förlora så jag tog ner den och där var den ju! Lyckan där då! :D

Nu ska jag sova så himla gott och hoppas att det inte händer Simon nåt. Han har ju helg nu så han är på krogen och firar sin klasskompis som fyllt 18. Men det ska nog inte hända nåt :) Fast det hade ju underlättat i fall han hade laddat mobilen så han kunde höra av sig om det var nåt.........
God natt!


Kommentarer
Postat av: Sara L

Meeeen vilken jäklar vilken tur.!! Det är ju sånt som ALDRIG händer, men tydligen gör det ju det =)



Kram

2010-12-09 @ 20:24:30
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0