Allt i sin ordning

Och med det menar jag att jag är sjuk. Tror inte jag blivit av med parasitjävlarna än, det gör fortfarande lika ont i magen och, ja, ni förstår själva...
Sen så är jag förkyld oxå. Vaknade i morse av att tänderna var snustorr, halsen likaså och ont i huvet och feber. Helt täppt i näsan oxå.
Inte orkar jag göra nåt där man måste använda huvet heller. Trött, uttorkad och leds.
Nu ska jag dricka God Morgon tropisk juice och fortsätta mitt intensiva vilande.

Saknar mina vänner och familjen!
"Det är såna här gånger det suger... Nej, jag tar tillbaks det där. Det suger ALLTID att inte ha körkort"

Kommentarer
Postat av: Hanni

saknar dig älskling! Bara jag vet att du är fri parasiterna kommer jag och bjussar på fika någon dag! Det botar förkylning! <3

2010-12-06 @ 18:27:25
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Sara L

men fy. jag lider verkligen med dig...

hoppas du blir frisk snart.



kram

2010-12-07 @ 16:48:36
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0