Förlåt

Förlåt att jag inte hör av mig
Förlåt att jag är en idiot
Förlåt att jag är en dålig vän

Jag vill vara hon som alltid finns där,
som man kan prata med
Men jag har alltid varit
hon man går till när de andra försvunnit

Jag hade glömt hur det var
att ha en sån fin vän som du
Jag är rädd att du går ifrån
och tar mig för givet

Så förlåt att jag inte hör av mig,
det var så längesen jag hade någon
som faktiskt ville prata med mig

Och förlåt för att jag är en idiot,
jag vill inte säga saker jag inte menar

Snälla förlåt mig
för att jag är en så dålig vän...

Kommentarer
Postat av: Sara L

meeen vad är det jag ser. Roligt att du bloggar lite =) Fin dikt! eller är det en låt? aja, puss puss

2010-04-19 @ 18:51:21
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0