en helt vanlig tisdag

Eller? Nja det hör väl inte till venligheten att jag får psykbryt sådär. Men jag blev så jä*la förbannad!
Som jag har fattat det, är gymnasiet mer eller mindre frivilligt, vi behöver inte vara där, så om det inte passar att läsa i boken som vi har blivit tillsagda kan ni ju "snyta er i gardinen och gå".
Jag fattar inte varför man inte bara kan göra det man ska så kan man prata sen ? Blir så irriterad när någon sitter och pratar och skrattar och sedan ett litet tag senare hör man "jag fattar inte"! Men om du skulle koncentrera dig istället så skulle det nog underlätta att förstå. Eller ? Är jag helt fel ute ?
Det är ju helt sjukt att dom som vill jobba ska gå ut ur klassrummet och dom som töntar sig ska få tillgång till lärare.
Nej, det var helt enkelt droppen som fick den berömda bägaren att rinna över.
Och sen DU! jä*la tönt som tror jag ska tolerera att behandlas såhär? Nejtack.
Tack älsklingshanna för samtalet :)

Jag trodde du var min vän... TÖNT

NI ÄR PUCKON ALLIHOPA!

Hahaha, underbar låt : )



Kommentarer
Postat av: Sara L

ja, men det är bra att få rensa i systemet nån gång också. Nu har du ju gjort de. =) Tråkigt att det finns såna som inte fattar, men dom finns det gott om tyvärr.

2010-04-20 @ 22:24:15
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jo tack, det vet jag. Kanske inte tillräckligt väl bara. Men men, det var ganska skönt oxå :)

2010-04-20 @ 22:46:40
Postat av: Kerstin

HEHE så gjorde jag oxå när min kompisar förstörde lektionen, reste mig upp och gapade "HÅLL TYST" och det funkade :/

2010-04-22 @ 22:24:54
Postat av: hanna

Alltid lika skönt att prata med dig gumman! <3

2010-04-23 @ 21:52:23
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0